2 september - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 2 september - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

2 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

02 September 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Om 9.00 uur stappen we op de sightseeingbus die ons via chinatown naar de haven brengt. We kopen een kaartje voor de boot naar Alcatraz. De tijd tot het vertrek brengen we door op Pier 39. Een verzameling van winkeltjes en eettentjes. Aan het eind liggen tientallen zeeleeuwen. Alcatraz ligt circa 2 km uit de kust dus de boottrip duurt maar kort. De gevangenis is gesloten in 1963 en is nu een van de grootste attracties. Interessant om een keer te zien. Naast Pier 39 ligt Fishermans Warf. Ook hier veel winkeltjes en veel stalletjes waar krab wordt verkocht. Met de bus gaan we over de Golden Gatebridge. Indrukwekkend.

• 03 September 2009 - 07:55

Marit:

Hai Paul en Yvonne,

Mooi He!

Hebben jullie ook nog in de mist gezeten op de Golden Gate?
    Wij zijn toen teruggewandeld van het eilandje Solsolito.Weet dus wat je beleefd.
    Fishersmans Warf ook geweldig en lekker vis.Al die zeeleeuwen/honden, machtig!
    Hoop dat jullie ook terrasweer hadden.
    Veel plezier.

Groetjes,
    Marit

• 05 September 2009 - 09:08

Ton En Judith Koot:

Wij wensen jullie heel veel plezier in The States. Hopelijk net zo veel plezier als dat wij er aan hebben gehad.(inmiddels al weer heel lang geleden).
    Wij blijven jullie volgen.

M.vr.gr. de Kootjes uit Boskoop