23 september - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 23 september - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

23 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

24 September 2009 | Verenigde Staten, Stockton

Het blijft, ondanks dat we weer richting San Francisco gaan, warm met temperaturen rond de 35 graden. We nemen de 49 die bekend staat als scenic road. De uitzichten zijn inderdaad prachtig. Bij toeval belanden we in Jamestown. Een stadje zoals je je een Amerikaans stadje voorstelt. We lunchen in een heel oud hotel. Het plaatsje heeft een stoomtreinmuseum met werkplaats. Erg leuk. We zitten in het oude gouddelversgebied. Columbia State Historic Parc bestaat uit de overblijfselen van een van de belangrijkste gouddelverssteden van de 19e eeuw. Je kunt er zelf proberen wat goud uit te wassen. We besluiten naar Stockton te gaan om te overnachten. Het kostte enige moeite om een motel te vinden. Uiteindelijk hebben we een sjieke kamer, in werkelijkheid 2 kamers, met alles erop en eraan. De laatste nacht in de States moet tenslotte ook een goede zijn. Foto's op

• 24 September 2009 - 08:39

Carry:

Paul en Yvonne, wat hebben jullie veel gezien, straks heerlijk thuis nagenieten, goede reis, gr. Carry

• 24 September 2009 - 10:43

Jan En Marijke:

We hebben mee genoten van jullie verhalen en de mooie foto's en wensen jullie een goede terugreis. Dat wordt weer even wennen waarschijnlijk/
    Groetjes.

• 25 September 2009 - 17:41

Henk En Marian:

Leuke foto's weer! Hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben, alvast welkom thuis!We vonden het leuk om met jullie mee te kijken met zo'n verre reis!
    Liefs van ons, xxx