1 september - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 1 september - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

1 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

01 September 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Renate haalt ons om 7.30 uur op en brengt ons naar het station. We zijn ruim op tijd op het vliegveld. Het vliegtuig vertrekt op tijd maar tijdens het taxien wordt een van de passagiers onwel en keren we terug. Passagiers
en koffers worden uitgeladen en we tanken nog wat benzine bij. Na 1.30 uur vertraging vertrekken we definitief. We vliegen noordelijk langs IJsland, over een met ijs en sneeuw bedekt Groenland en over Canada met duizenden bevroren meren.
Door de extra brandstof kunnen we sneller vliegen waardoor we uiteindelijk slechts een half uur later dan gepland aankomen. Een door-to-door-van levert ons om 15.00 uur bij het Donatello hotel af. Na een uurtje rust lopen we de stad in en bekijken we Chinatown en Union square. Tegen zessen (4.00 uur ned. tijd) zijn we op en zoeken het hotel weer op.

• 02 September 2009 - 07:51

Henk En Marian:

Hallo Paul en Yvonne,
    wat een reis zeg! Geweldig! We wensen jullie heel veel plezier, geniet er lekker van. Ben benieuwd naar het reisverslag, we gaan het zeker volgen! Liefs van ons, xxx

• 02 September 2009 - 08:38

Carry:

Jeetje Yvonne, weer zo.n mooie reis!!! ik ga jullie zeker volgen, geniet van alles, en ik ben benieuwd, liefs Carry

• 02 September 2009 - 09:36

Rita:

O wat leuk om jullie weer te kunnen volgen! Ben benieuwd naar de mooie foto's die er ongetwijfeld weer gaan komen! Geniet ervan, veel plezier, ik maak ondertussen de duinen in Castricum wel onveilig (met de fiets!)

• 02 September 2009 - 15:47

Bea:

Wauw, alleen die vliegreis is al een belevenis op zich.
    Ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Heel veel plezier en veel liefs van Bea