1 mei Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 1 mei Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

1 mei Kuta

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

02 Mei 2014 | Indonesië, Kuta

Onze laatste dag op Bali. Koffers inpakken. Er gaat meer mee terug dan we van huis hebben meegenomen maar het lukt om alles in de koffers te krijgen. Yvonne geeft nog een paar schoenen en wat kleding die ze niet meer draagt, aan de verkoopsters aan het strand. We brengen de dag door bij het zwembad. Om vier uur gaan we richting hotel en verruilen in het toilet onze badkleding voor de lange broeken en mouwen die bij het Hollandse klimaat horen. Om half vijf brengt een auto van het hotel ons gratis naar het vliegveld. Het is slechts 15 minuten rijden. Om 19.20 uur vertrekken we naar Kuala Lumpur waar we om 22.30 landen. De vlucht naar Amsterdam vertrekt om 23.55 uur. Na een vlucht van ruim 12 uur landen we om 6.30 uur op Schiphol. Einde van een geweldige reis. We hebben heel wat meegemaakt en gezien. Indonesië is een prachtig land waar vele vriendelijke mensen wonen. De cultuur is heel verschillend van de onze en ook tussen de eilanden onderling zijn er grote verschillen. Sumatra is minder ontwikkeld dan Java en Bali maar heeft schitterende natuur hoewel hiervan al een groot deel door palmolie- en rubberplantages is vervangen. Java heeft zijn grote steden zoals Jakarta, Yogyakarta, Bandung met als monumentale hoogtepunten de Borobudur en de Prambanan. Bali is een groot vakantie-oord, bezaait met tempels.
We vonden het leuk om jullie via deze site op de hoogte te houden van onze bevindingen en hebben met veel plezier de vele reacties gelezen. Op naar de volgende reis.

• 02 Mei 2014 - 10:04

Riet:

Ik wens jullie een goede reis terug. Ik heb genoten van de beelden en de verhalen! Was erg leuk zo alles weer eens terug te zien.

• 02 Mei 2014 - 22:01

Marian:

Wat een mooie reis! Wat een mooie verslagen en foto's! Leuk dat we een beetje konden meegenieten met jullie! Hoop dat jullie een voorspoedige terugreis hebben gehad, nu terug in Nederland....welkom thuis weer, liefs van Henk en mij, xxx