27 april Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 27 april Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

27 april Kuta

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

27 April 2014 | Indonesië, Kuta

Om kwart voor tien zitten we bij het zwembad van het hotel naast ons. Dit hotel heeft een groter zwembad en het zwembad ligt aan het strand. We gaan vlak bij het strand zitten en hebben uitzicht op de verkoopsters die voor de uitgang zitten te wachten op klanten. Ze mogen niet bij het hotel naar binnen maar zodra een gast richting strand gaat, zie je ze opstaan om de gast op te wachten. De verkoopster die de afgelopen twee dagen geprobeerd heeft ons een armband te verkopen, zwaait vriendelijk naar ons. Ze heeft waarschijnlijk nog steeds hoop dat we wat kopen. Als we een tijdje gezond en gezwommen hebben, laten we ons masseren. Yvonne doet de onderhandelingen en is er al snel met de dames uit (120.000 rp). Er worden twee ligbanken aangerukt en we worden heerlijk gemasseerd. De rest van de middag blijven we bij het zwembad hangen. 's-Avonds eten we wat in de stad.Un

• 27 April 2014 - 19:55

Albert:

Oh heerlijk jongens, ik heb meteen weer heimwee!! Vraag bij de massage-dames (op het strand) even of Monique er nog is... Veel plezier!!
    Albert

• 27 April 2014 - 22:29

Marijke En Jan:

Zo, ik heb mijn achterstand weer even ingelopen en genoten van jullie levendige beschrijving van de laatste week met de interessante foto's. Lijkt ons een fantastische ervaring!

Hartelijke groet van Jan en Marijke

• 28 April 2014 - 11:06

Wil:

Hoi hoi

• 28 April 2014 - 11:25

Wil:

Ha zus en zwagertje wat ziet het er heerlijk uit leuk verslag mooie foto's en eindelijk dan toch de zon .Ik ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen.
    Liefs Wil en Wim.