5 september - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 5 september - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

5 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

05 September 2009 | Verenigde Staten, Santa Monica

When the sun comes up on the Santa Monica Boulevard. We gaan het mee maken. Na enig zoeken vinden we een prima motel aan de Santa Monica Boulevard. We hebben geluk want in verband met Labour day hebben de Amerikanen een lang weekend en er is grote drukte voorspeld. Santa Monica is de badplaats van LA. We gaan met de bus van het hotel naar de kust. Kostn $0,75 pp. Als we alleen een briefje van tien dollar hebben hoeven we niet te betalen. Er treden veel goede straatmusicanten op (we kopen al onze 2e cd), je kunt je hand laten lezen en je kunt je laten vereeuwigen in klei. Op de pier is het kermis. Op de boulevard de van TV bekende beelden van rollerskatende en joggende mensen. Op allerlei toestellen die op het strand staan sloven jongens zich uit. We eten bij een italiaan. Een medium pizza hier heet bij ons large. Als er een stuk overblijft wordt gevraagd of we die in een doosje willen meenemen. 's Avonds op de kamer herleven oude tijden en kijken we naar de sound of music.
Foto's op http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika#

• 06 September 2009 - 13:49

Jan & Marijke:

Als we dit lezen, krijgen we er zo weer zin in. Santa Barbara ligt ons ook nog in het geheugen als een mooie lokatie. Veel plezier nog.

• 06 September 2009 - 16:07

Ank:

krijg nou vellen , zijn wij effe naar z frankrijk zijn jullie bij terugkomst ontsnapt naar de states. helemaal geweldig !! wereldburgers ! wel gaaf om te lezen dat feiten als de golden gate brug en alcatraz ( we kennen ze alleen v films ,nu echt door jullie beleefd worden en wij mogen mee genieten rian en ik komen net uit marie de mere in de camarque een gebied gevormd door afzetting van slip door de groet en kleine rhone veel paardjes stieren en flamingo s werden beloofd het waren er een paar in een landschap vergelijkbaar met drente ? zo plat als een dubbeltj maar met tent dicht bij zee toch echt wel fijn
    we kijken uit naar jullie verhalen pas goed op elkaar en geniet met elkaar xxxx rian en ank