8 en 9 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 8 en 9 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

8 en 9 februari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

09 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

We hebben een tweedaagse kayaktrip geboekt en vertrekken na de nodige instructies vanuit Marahau met 4 kayaks richting Anchorage. De zon schijnt, de zee is redelijk rustig en de kust is schitterend. We stoppen op een bounty-strand en de gids zet een bakkie koffie en thee. Op een ander strand lunchen we. Om circa 16.00 uur komen we in Anchorage waar een houseboat ligt afgemeerd waarop we op zullen eten en slapen. Het diner is een bbq met een aangebrand stukje vlees, een worstje, koude rijst en een salade van rauwe groente zonder dressing.
We krijgen een tweepersoonsbed toegewezen in een hut die helemaal vol is gepropt met bedden. Paul heeft zelden met zoveel meiden op een kamer geslapen. Na een toch redelijke nachtrust hebben we een ontbijt genoten bestaande uit geroosterde boterhammen met pindakaas of jam. Met een watertaxi zijn we naar ons startpunt voor de tweede dag gebracht. Vertrek onder een strak blauwe hemel. Kust is weer wonderschoon. We komen een paar zeehonden tegen die tot vlak bij de boot komen. Ook zien we onderwater een enorme rog. Na de lunch begint het weer te betrekken. Er volgen een paar enorme donderslagen en de regen komt met bakken naar beneden. Gelukkig is het niet koud dus nat worden is geen ramp. Rond 16.00 uur bereiken we onze bestemming en worden we opgehaald door de watertaxi die ons terugbrengt naar ons vertrekpunt.

• 09 Februari 2007 - 12:02

Ina:

Fantastisch wat jullie allemaal doen. Wat maakt die regen dan uit de laatste dag. Een hele ervaring lijkt me. Ik zou zo met jullie mee willen. Wij hebben hier een dagtrip op een boot langs de kust gemaakt. Voor mij een lange zit. Ook prachtig weer gehad.

• 09 Februari 2007 - 15:15

Bea:

Oh jongens, wat doen jullie een leuke dingen.Een beetje jaloers mogen wij wel zijn he?
    Liefs van de sopraantjes

• 09 Februari 2007 - 15:35

Rita:

Wat een comfort! Al die meiden in 1 hut! En lekker eten, wat wil je nog meer?Jullie kunnen straks een handeltje in screensavers beginnen, wat een prachtige foto's!

• 09 Februari 2007 - 16:47

Henk En Marian:

Hallo allebei, wat een avonturen beleven jullie zeg! Wat een ptachtige foto's! En dan te bedenken dat dit maar een fractie is van wat jullie zien! Heel veel plezier nog! XXX XXX

• 12 Februari 2007 - 22:34

Andrea:

Hallo Luitjes,

Beter laat dan nooit zou ik zeggen.
    Heb vanavond al jullie berichten gelezen en foto`s gekeken.
    Wat zullen jullie genieten van al dat mooi`s.
    Hier gaat alles zijn gangetje en genieten wij van jullie berichtjes.
    Nog veel plezier.
    Groetjes,

Andrea

• 13 Februari 2007 - 10:37

Syl:

ola, klinkt goed allemaal! niet met dolfijnen gezwommen??? Hier alles goed, vakantie was super en ik blijk een natuurtalent qua skien te zijn! haha...(was het maar zo)