17 september - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 17 september - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

17 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

18 September 2009 | Verenigde Staten, Lone Pine

Weer een dagje Death Valley. Vlak bij het motel ligt de spookstad Rhyolite. Het zijn wat stenen ruines die het uitstappen niet waard zijn. We doen een korte wandeling van circa een half uur naar een zoutmeer en daarna een van uur een canyon in. Beide zijn schitterend maar bij temperaturen tegen de 40 graden best wel zwaar. We hebben nog nooit zoveel water gedronken als de laatste dagen. We rijden van oost naar west door het park en genieten van de wisselende uitzichten. We lunchen in een restaurantje in het park. De gebakken eieren die voor het ontbijt in het menu staan zijn evenals gisteren niet meer te krijgen na elven. Veel meer dan de onvermijdelijke hamburger is nauwelijks te kiezen. We stoppen vroeg in de middag bij het eerste de beste motel in Lone Pine. Op ons eigen terrasje bij de kamer genieten we van een drankje, van het uitzicht, van de konijnen en tegen de avond van de vleermuizen en horen we in de verte de roep van een coyote. Eindelijk weer een motel met een snel draadloos internet. Internet cafees zijn niet meer te vinden zodat het uploaden van foto's ook draadloos moet wat tot nu toe erg traag gaat. Vandaag alle foto's van de vorige dagen op het net gezet. Kijk voor de link naar de foto's naar de verslagen van de vorige dagen.
Voor de foto's van vandaag ga naar http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika17September#

• 18 September 2009 - 05:07

Marit:

Hi there,

Je voelt de hitte van de foto's afstralen.

Mooie foto's iedere x.

Groetjes,