9 september - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 9 september - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

9 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

09 September 2009 | Verenigde Staten, Tucson

Onze eerste bestemming is Arizona Sonora Desert Museum. Op een overzichtelijke ruimte zijn alle planten en dieren van d e woestijn bij elkaar gebracht. Door de hitte voelen we ons ook echt in de woestijn. Overal vriendelijke rangers die over van alles en nog wat uitleg geven. Tussendoor voldoende drinkwaterpunten om niet uit te drogen.
's-Middags eerst naar San Xavier Mission. Een van de eerste missieposten in de VS. Daarna naar Sabino Canyon. Met een open wagen de Canyon in. Dit is een van de weinige plaatsen in de desert waar het grootste deel van het jaar water is. Hierdoor ook veel groen. Indrukwekkende rotspartijen.
Foto's op http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika9September#

• 10 September 2009 - 06:44

Wil En Wim:

Wat een leuk reis verslag.
    De foto's zijn geweldig .
    De natuur ziet er prachtig uit.
    Volop zon wat wil je nog meer.
    Liefs Wil Wim.

• 10 September 2009 - 08:07

Jan Giezeman:

prachtige foto's!

• 10 September 2009 - 14:58

Henk En Marian:

Hoi allebei,
    wat een mooi landschap! Prachtige foto's!
    Heel veel plezier nog,

Liefs Henk en Marian

• 11 September 2009 - 17:59

Anneke:

Hallo Yvon en Paul ,ik ben benieuwd naar nog meer verhalen en wat leuk dat jullie deze reis maken .Het word dus een lange vlucht lekker lezen,en slapen hoop ik .Een goede reis en welkom thuis groet van Anneke.