3 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 3 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

3 februari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

04 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Schitterend. Dit is het woord dat we tot nu toe het meeste hebben gebruikt. Ook vandaag weer. Allereerst het weer. Geen wolkje aan de lucht. Dan de rit van Queenstown naar Wanaka. Eerst naar Arrowtown. Een leuk mijnwerkersstadje. Lekkere espresso. Andere koffie is meestal niet zo lekker. Bij Starbucks presteerden ze het om een espresso in een soepkom te serveren. Verder over de hoogst nog geasfalteerde pas in NZ, 1075 m. Schitterend uitzicht. Bij Lake Wanaka weer hetzelfde. Geprobeerd Mount Aspering Narional park in te rijden om daar te wandelen en te overnachten. Na 10 km. door elkaar geschud te zijn door een weg als een wasbord zijn we maar weer omgekeerd. De Rocky Mountain Walking Track gedaan, 775 m omhoog. We dachten dat we het onderhand allemaal wel gezien hadden maar het uitzicht was meer dan schitterend. Totaal 3 uur berg op en berg af. We overnachten op een strandje aan Lake Hawea. Heerlijk rustig, niemand om ons heen.

• 04 Februari 2007 - 08:47

Jan & Marijke:

We genieten van jullie berichten en foto's. De plaastnamen en sommige foto's roepen weer herinneringen op aan onze NZ reis. De foto's zijn prachtig. Lekker wisselvallig weertje, zo te lezen.
    Groetjes.

• 04 Februari 2007 - 14:27

Paul En Wilma:

Onder de herrie van een helicopter (ADO speelde tegen Utrecht 1-1) bekijken we jullie site. Indrukwekkend! We hebben er geen andere woorden voor.
    Geniet!