2 februari - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 2 februari - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

2 februari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

02 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag een dagtrip gemaakt naar de Dartriver. Opgehaald bij de camping en naar Glenorchy gereden. Weer in de wetsuites en zwemvesten en nu een extra trui want het is fris en vochtig. Eerst circa 1,5 uur met de jetboat. Op hoge snelheid door smalle en ondiepe stroompjes. Aan het eind uitstappen en de kano's oppompen. Met de kano de stroom weer afvaren met onderweg een lunch. Veel last van sandfly's dus goed insmeren. Dit is land van Lord of de Rings dus weer veel lokaties gezien. Gelukkig klaarde het 's-middag weer wat op. Het was een indrukwekkende tocht. Een kano ging ondersteboven bij een stroomversnelling dus het was zo nu en dan oppassen geblazen.
P.s.: We hebben ook bij de vorige dagen nog wat foto's bijgeplaatst.

• 02 Februari 2007 - 08:21

Leo En Isabelle:

Wij volgen met belangstelling jullie ervaringen aldaar. Jammer dat het weer niet optimaal is. Maar na regen komt nog altijd zonneschijn. Nog heel veel plezier daar !!!

• 02 Februari 2007 - 11:09

Henk En Marian:

Hallo allebei, wat een prachtig land! Wat een mooie plaatjes! Mij persoonlijk lijkt dat raften niks,maar ik houd ook niet van water!Wel mooi om te zien. Doe voorzichtig en nog veel plezier! XXXXXX van ons.

• 02 Februari 2007 - 11:59

Ina:

Echt genieten he, Yvonne en Paul.
    Wat zal dat raften een leuke ervaring geweest zijn. Wij hebben spijt dat we ook geen tocht met de jetboat hebben gemaakt.
    Nu richting HaastPass?

• 02 Februari 2007 - 22:37

Car,Erw,Demi,Michell:

He ome Paul en tante Yvon,geweldig wat jullie allemaal doen.Hele mooie foto,s.We blijven jullie volgen.Groetjes en een dikke kus van ons alle vier.