Tofino 2 - Reisverslag uit Tofino, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu Tofino 2 - Reisverslag uit Tofino, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

Tofino 2

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

12 Juni 2015 | Canada, Tofino

Gelukkig is de wind iets geluwd. We gaan vandaag een aantal wandelingen doen die allemaal aan de weg tussen Tofino en Ucluelet liggen in het Pacific Rim National Park. Ze gaan door gematigd regenwoud en eindigen soms op het strand. De stranden zijn prachtig. De wandelpaden in de bossen bestaan grotendeels uit houten plankieren. De wandelingen zijn niet al te lang. Buiten de beren en de tsunami is het volgens de aanplabiljetten en borden vandaag ook oppassen voor wolven, grote golven en omvallende bomen. Het moge duidelijk zijn dat vakantie in Canada niet zonder risico is. We werden met onze neus op de feiten gedrukt toen niet ver van ons vandaan een tak naar beneden kwam.
Van het wild hebben we geen last gehad. De eekhoorntjes zaten rustig op een nootje te knabbelen en de bald eagle zat onverstoorbaar boven in een heel hoge boom.

• 15 Juni 2015 - 17:31

Narti En Albert:

Hi lieve Yvonne,

van harte gefeliciteerd. Nog vele jaartjes in gezondheid toegewenst samen met allen die je dierbaar zijn.
    dikke kus.
    Albert en Narti