29 januari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 29 januari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

29 januari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

29 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Opgestaan met regen. Op naar Doubtful Sound. Eerst een uur met de boot over Lake Manapouri, daarna een bustocht met een bezoek aan een waterkrachtcentrale. Na de bustocht weer met een volgende boot het fjord in tot aan de oceaan. Er valt niet meer over te zeggen dan SCHITTEREND. Het rijk van de duizend watervallen en onderweg onze eerste wilde dolfijnen gespot. Totaal een tocht van 9 uur. Vandaag meer foto's en video's gemaakt dan tot nu toe. Jammer van het slechte weer tot 16.00 uur. Toen ging de zon weer schijnen. Zitten nu op een camping in Te Anau.

• 29 Januari 2007 - 11:45

Rita:

Jeetje, wat reizen jullie veel, nu die zon nog wat vroeger en het is volmaakt. Nog veel plezier!

• 29 Januari 2007 - 16:27

Henk En Marian:

Hoi allebei, jammer van het slechte weer en dat er geen foto's zijn, maar jullie genieten er toch wel van zo te lezen! Veel plezier nog! xxx Henk en Marian

• 29 Januari 2007 - 17:29

Carry:

Geweldig, wat doen en zien jullie veel,ben steeds benieuwd. Geniet van alles, gr Carry

• 29 Januari 2007 - 17:36

Bas En Amanda:

Wow, jullie gaan wel hard zeg. Helaas zit het weer niet mee, maar wij (Giezemannen met familie weekenden) zijn wel wat gewend. Ben benieuwd naar volgende avonturen
    veel plezier!

• 30 Januari 2007 - 17:06

Paul En Wilma:

Als jullie zo doorgaan kunnen jullie twee keer de reis maken. De tweede keer zie je altijd meer dan de eerste keer. Geniet!

• 30 Januari 2007 - 18:46

Ina:

Jullie gaan echt supersnel door het land heen. Zo te lezen was het in ieder geval droog op de tocht in de Doubtful Sound. Wij hadden nadat we de waterkrachtcentrale hadden bezocht keiharde regen. Dus niets van het landschap kunnen zien en ik natuurlijk weer zeeziek.
    Vergeten jullie de pancakerocks bij Punakaiki niet. Wij vonden dit overweldigend. Voorbij Punakaiki, bij Westport is een zeehondenkolonie. Erg leuk. Wij hebben daar beneden bij de baai de nacht doorgebracht. Schitterende zonsondergang en natuurlijk in ons eentje.(geen camping)

• 30 Januari 2007 - 18:58

Ina:

Yvonne, nog een klein berichtje. Pas op voor de sandflies. Wij kregen er voor het eerst mee te maken na de pancake rocks. Ze jeuken vreselijk.