28 januari - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 28 januari - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

28 januari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

29 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Manapouri

Op naar het Fjordland. Onderweg begint het te hozen. In Te Anau aangekomen worden we niet vrolijker. De vooruitzichten voor de komende dagen zijn slecht. Maar een paraplui gekocht en wat gaan drinken in een restaurant om droog te zitten. We zijn hier om wat te zien dus een bezoek aan de Glowworm caves geboekt voor 's middags en een tocht naar Doubtful Sound voor morgen. de tocht naar de grotten met de gloeiwormen gaat per boot. In de grotten een stukje lopen en een stukje met de boot. Fascinerend schouwspel. Helaas geen foto's en video's toegestaan. We staan nu in Manapouri op de camping want hiervandaan vertrekt morgenvroeg de boot naar Doubtful Sound. Gelukkig is het om 16.00 uur droog geworden.