French beach - Reisverslag uit Sooke, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu French beach - Reisverslag uit Sooke, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

French beach

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

15 Juni 2015 | Canada, Sooke

Vanmorgen wakker geworden naast een senior. Voelt vertrouwd aan. Levert hier zo nu en dan ook nog korting op. We zitten redelijk in de bush-bush dus geen gebak. We rijden met een gangetje van 40 -50 km/h richting de kust. Verdwalen kunnen we niet want er is maar een weg. De weg loopt door een bosbouw gebied. Grote open plekken op de berghellingen en ook grote percelen met jonge aanplant. We stoppen bij een meertje en zetten koffie dat we aan een van de picknicktafels opdrinken. Langs de weg vind je regelmatig dit soort plekken met, zoals hier, nog een aantal kampeerplaatsen. Zo ook aan de kust. We lunchen op een kampplaats op 10 m van de oceaan. Het is dat de weg er direct langs loopt anders hadden we gebleven. Vroeg in de middag komen we op de camping. We vinden een plek met veel zon. Ook deze camping ligt vlak aan zee. 's-Avonds koelt het snel af. Gelukkig heeft Yvonne bij iedere stop hout gesprokkeld zodat we een lekker vuur kunnen maken.
Foto's op