Vernon - Reisverslag uit Vernon, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu Vernon - Reisverslag uit Vernon, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

Vernon

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

25 Mei 2015 | Canada, Vernon

Het is doodstil in het bos. Niets dat ons wekt maar we zijn toch vroeg op. Als we de snelweg opgaan komen we al snel een hert tegen dat midden op de weg rustig om zich heen staat te kijken. Na een uur drinken en eten we wat in een wegrestaurant. De omgeving verandert van bossen naar water en steden. We rijden door de Okagananvalley, een gebied met boom- en wijngaarden. In een van de stadjes stoppen we bij een supermarkt voor nog wat boodschappen. We lunchen aan de oever van het meer. Vlak onder Vernon gaan we staan op een camping aan de rand van het meer. Geen stroom, Wi-Fi e.d. maar een mooi uitzicht en de zon schijnt.
Foto's zijn te vinden op

• 29 Mei 2015 - 13:46

Jan En Marijke :

Hoi Paul en Yvonne,
    Spannende verhalen. Hoe was Vancouver? Moet toch een geweldige reis zijn, zo te lezen! We kunnen de foto's jammergenoeg niet openen, ook na het lange adres! Gisteren zijn Joop, Thea en ik naar het prinsenhof in Delft geweest en we hebben ook het nieuwe glazen spoorwegstation bewonderd. Veel plezier en tot de volgende keer.
    Groetjes, ook van Marijke.
    Jan