Vancouver 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu Vancouver 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

Vancouver 2

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

18 Juni 2015 | Canada, Vancouver

Vroeg opgestaan om de laatste spullen in te pakken en de vuilwatertanks te legen. We vullen voor nog een keer de benzinetank en leveren de camper in. We hebben wat kleine klachten maar zijn over het geheel genomen zeer tevreden. Een taxi brengt ons naar het hotel waar we ondanks het vroege tijdstip al op onze kamer kunnen. 's-Middags maken we een lange wandeling om en door Stanley Park. Dit grote park ligt net buiten het centrum aan de zee. Het is er druk met fietsende toeristen en joggers. In een eetgelegenheid in het park lunchen we. In het park spotten we tweemaal een wasbeertje. De laatste keer loopt er een op het strand. Hij zoekt onder stenen naar eten terwijl ondertussen een kraai aanvalsvluchten uitvoert. In de branding zien we regelmatig een blauwe reiger staan. Eten ze in Nederland kikkerbilletjes, hier houden ze blijkbaar van krabbetjes. 's-Avonds maken we nog een wandeling in de buurt van het hotel. Het regent zachtjes. We zitten nog vol van de lunch dus houden het bij een heerlijke grote ijs.
Foto's op