Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

Lillooet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

06 Juni 2015 | Canada, Lillooet

Als we wakker worden en omhoog kijken zien we tientallen muggen tegen het gaas van het dakraam zitten, hopend op een kans om ons als ontbijt te gebruiken. Snel vertrekken dus. Het landschap verandert langzaam. Alles wordt wat kaler maar we blijven genieten van de vergezichten. We hebben bijna een aanrijding met een big horn sheep. Hij springt plotsklaps de snelweg op maar blijft gelukkig op de andere weghelft stilstaan. De camping die we op het oog hebben bestaat uit een rijtje kleine plaatsen direct naast de snelweg. We besluiten verder te gaan. Ook wij hebben onze tropische dag. Op de camping in Lillooet waar we begin van de middag aankomen, geeft de thermometer in de zon 38 graden aan. We zitten aan de oever van een snel stromende rivier. Weer eens een ander uitzicht dan de bomen van de afgelopen 2x weken. Wel veel geluid.
Foto's op