22 september - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 22 september - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

22 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

23 September 2009 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vandaag lassen we een rustdag in. We gaan naar een meertje in de buurt en lummelen wat rond. Op de heenweg komen we langs een aangereden hert dat dood aan de kant van de weg ligt. Op de terugweg komen we langs een klein strandje waar een aantal mensen druk staan te wijzen. We stoppen en daar is die dan; onze eerste wilde beer. Yvonne stapt uit om een foto te nemen. Dan komt de beer onze kant uit en ze schiet weer de auto in. Enige paniek breekt uit als het raam niet meteen dicht wil. De mensen op het strand vluchten allemaal een drijvend ponton op. De beer wordt opgejaagd door een aantal mannen. Als hij richting water gaat, schiet een man hem dood met twee schoten uit zijn pistool. De beer valt dood in het water. Een triest einde van onze eerste wilde beer. Een beetje stil rijden we weer terug naar het motel. De foto van de levende beer is helaas mislukt en om een foto van een dode beer te maken die in het water drijft.
De foto's van vandaag hebben voornamelijk Yvonne als onderwerp en zijn te vinden op http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika22September#

• 23 September 2009 - 14:40

Rita:

Wat een triest verhaal...kan me voorstellen dat jullie daar stil van waren. Toch is het foto onderwerp aangenaam om naar te kijken, ik maak van de gelegenheid gebruik om Yvonne een compliment te geven over haar flitsende nieuwe kapsel!!! Goede reis terug!!!!