19 september - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 19 september - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

19 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

20 September 2009 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

We hebben een echte bakker gevonden en halen wat broodjes voor het ontbijt en de lunch. We rijden naar het begin van de Rainbow falls trail die naar een 30 m hoge waterval loopt. Het pad gaat grotendeels door een gebied waar in 1992 een bosbrand heeft gewoed. De schade is nog nauwelijks hersteld. Vanaf de waterval lopen we naar Devils Postpile, een rotswand die is opgebouwd uit 6-hoekige bazaltpilaren. Een vermoeiende wandeling door het vele steigen en dalen. We zitten op circa 3000 m hoogte en we zijn benieuwd wat deze hoogtestage voor resultaat zal hebben op onze sportieve prestaties straks weer op zeeniveau. We spotten vele grondeekhoorns en een mooie blauwe vogel met een kuif. Weer geen beer maar we zien een hoop uitwerpselen waarvan we overtuigd zijn dat ze van een beer zijn. Op de terugweg komen we langs een gondelbaan waarmee 's-winters de skiers omhoog gaan. Nu gaan de mountainbikers omhoog. We bezoeken ook nog een spleet die is ontstaan bij een aardbeving en een heetwaterbron.
Foto's van vandaag op http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika19September#

• 20 September 2009 - 14:53

Henk En Marian:

Hallo allebei,
    wat een prachtig mooie reis maken jullie! Schitterende mooie foto's, wat een divers landschap! Dapper hoor, zulke wandelingen bij zo'n temperatuur! Heel veel plezier nog samen, dikke kus van ons, xxx

• 20 September 2009 - 15:14

Wilma:

Lijkt me fantastisch allemaal.
    Wij houden het vandaag bij een gratis ritje (autoloze zondag)
    naar Kijkduin. Ook mooi.

liefs Wilma