14 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 14 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

14 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

17 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

We beginnen de dag met het verder verkennen van het hotel. We bewonderen de plafondschilderingen en de verschillende zwembaden. Wat een luxe! Om 10.30 checken we uit en wordt de auto voorgereden. We rijden een tijdje rond om een indruk van de stad te krijgen en parkeren (gratis) uiteindelijk in de garage van Planet Hollywood. Vanuit de garage komen we eerst in een winkelcentrum met voor Yvonne onweerstaanbare winkels en stalletjes. De verkoopsters staan er op provisiebasis en doen dus erg hun best. De prijzen zijn echter niet misselijk. We stappen beiden in een waterstraalmassageapparaat. Afgeschermd met plastic worden we gemassseerd met harde waterstralen. Heerlijk. Het winkelcentrum heeft een wolkenplafond en op het hele uur begint het te bliksemen en komt boven de vijver water naar beneden. Na verschillende inkopen lopen we verder de strip af o.a. naar hotel Paris inclusief Eifeltoren en Arc de Triomph. Binnen is alles op zijn frans ingericht. Bij een aantal hotels informeren we naar de prijzen. Sommige zijn vol, anderen vragen te veel. We belanden uiteindelijk in hotel Sahara. De prijs is erg laag dus we boeken gelijk voor 2 nachten. Op de kamer gekomen wordt duidelijk waarom de prijs zo laag is. Alles is oud en versleten en geen koelkastje. Een gigantisch verschil met The Venetian.
Foto's op http://picasaweb.google.com/pgieze/WestAmerika14September#

• 17 September 2009 - 20:35

Jan:

we genieten van jullie verhalen!

• 18 September 2009 - 19:03

Rita:

Wat een geweldige indrukken krijg ik zo door jullie verslag. De foto's zijn ook erg mooi! Geniet er nog maar even van!!