8 september - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 8 september - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

8 september

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

08 September 2009 | Verenigde Staten, Tucson

8 september
Begonnen met een Amerikaans ontbijt, eieren met gebakken aardappeltjes. Even getwijfeld of we nog een dagje zullen blijven om naar Seaworld 90 (dolfinarium van San Diego) te gaan maar we besluiten verder te gaan naar het oosten, Tucson. Eerst rijden we door een kaal berglandschap, daarna door de woestijn. Het is buiten 37 graden. Na de woestijn volgt kilometers lang de priarie. We zien verschillende windhozen uit het land opstijgen.
Na een lange rit met aan het eind onze eerste regenbui van de vakantie belanden we uiteindelijk tegen vijfen in Tucson.
Foto's op

• 09 September 2009 - 07:26

Sylvia:

Klinkt heel goed allemaal!

• 09 September 2009 - 14:59

Esmiralda & Tristan:

We krijgen helemaal zin in vakantie als we dit zo lezen!!!
    Geniet!!!

XXX Miral en Tris

• 09 September 2009 - 19:46

Renate:

He pap en mam, vandaag weer les gehad en toen kwam ik erachter dat onze oude kleuterjuf uit belfeld dezelfde opleiding volgt. Ze herkende mijn achternaam. Grappig he. Jullie moesten de groeten krijgen.
    Nog 16 dagen genieten in amerika, veel plezier.
    Groetjes