6 februari - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu 6 februari - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Paul en Yvonne Giezeman - WaarBenJij.nu

6 februari

Door: Paul en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Yvonne

06 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Met mist vertrokken uit Arthurs Pass maar het tweede deel van deze weg was weer de moeite waard. We zitten nu in Kaikoura met de bedoeling om walvissen te gaan zien. Helaas varen de boten vandaag niet uit vanwege de hoge golven. We hebben nu geboekt voor de tocht van 06.45 uur morgenochtend. Hopen op beter weer. Vanmiddag langs de kust gewandeld en de nodige robben van dichtbij gezien. Ook nog wat schapen tegengekomen op het strand.

• 06 Februari 2007 - 09:23

Ina:

Gaan jullie niet naar het Abel Tasmanpark? Wij hebben de Arthurs Pass per trein vanuit Christchurch gedaan. Halverwege uit moeten stappen iv.m. rails weggeslagen door de regen. Niets kunnen zien. Moet erg mooi zijn.
    Sonja gebeld voor afspraakje. Gr. Ina

• 06 Februari 2007 - 19:16

Anneke:

hallo Yvon en Paul ik hoop voor jullie dat het lukt om de walvissen te zien ,ik had toen geen kans vanwege het slechte weer de zee was te wild
    de groetjes Anneke..

• 06 Februari 2007 - 19:21

Marit:

jongens wat mooi.
    Aanbeveling als ze niet varen, ga dan vliegen.
    Wel wat duurder( per heli dan, de mensen in het vliegtuigje waren spuugziek, van 't oploeven) maar zeker ook de moeite van 't avontuur waard.
    Ik hoop dat jullie een paar mooie walvissen te zien krijgen.
    Zitten daar nog steeds zoveel van die kleine papagaaitjes(weet niet meer hoe ze heten, maar wel een gezellige herrie) in de struiken?
    Abel Tasman hebben wij niet meer gehaald, ook vanwege dat mooie weer.....
    Maar wat een mooie foto's en mooie luchten.
    Groet.
    Marit

• 06 Februari 2007 - 21:31

Sonja:

Wat een geweldige reis maken jullie zeg! Prachtige foto's en leuk reisverslag. Ga zo door. Via Ina aan jullie website gekomen. Veel plezier verder. Gr.Sonja